Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Sivas

Valilikler

T.C. Altınyayla Kaymakamlığı
T.C. Altınyayla Kaymakamlığı
T.C. Altınyayla Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat
  • ALTINYAYLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Gözetim Komisyonu Kolluk Personeli İhbar / Şikayet Formu Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
  • ALTINYAYLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Kolluk Personeli İhbar / Şikayet Formu
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Amirliği
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Hastanesi Başhekimliği
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

KHS İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü

25.06.2019
   KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU  
  SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)  
  ALTINYAYLA KAYMAKAMLIĞI
İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
 
  1 Vatandaşlardan Elden Veya Posta İle Gelen Dilekçeler  Kaymakam ya da Müdür tarafından havale edilmiş dilekçe 25 GÜN İÇERİSİNDE  
  2 Yabancı Resmi Belgelere Apostille Yapılması Vatandaşlarca Lahey Sözleşmesine taraf  1 GÜN  
  Ülkelere gönderilecek olan resmi belgeler  
  3 Ayniyat ve Mutemetlik İşleri Personelin mali iş ve işlemleri ile ilgili  ZAMAN KAYBEDİLMEDEN  
  belge ve yazılar  
  4 Sicil Ve Özlük İşleri Personelin Sicil, Özlük iş ve işlemleri ile ilgili ZAMAN KAYBEDİLMEDEN  
   belge ve yazılar  
  5 Evrak Havalesi Kaymakamlık  İmza Yetkileri Yönergesiyle İlçe Yazı İşleri Müdürüne  İVEDİLİKLE  
  devredilen resmi evrak ve yazılar  
  6 Vatandaşlarca Yurtdışına Gönderilecek Sağlık Raporları Vatandaşlarca yurtdışında kullanılmak üzere alınan sağlık  1 GÜN  
  raporları ve laboratuar sonuç belgeleri   
  7 İlçede Teşkilatı Bulunmayan Kurum Personellerine Verilen Sevk Kağıtları Sevk kağıdı talep edenin dilekçesi ve izin belgesi İVEDİLİKLE  
           
  İdare ve Denetim Bürosu  
  1 Yurtdışı Bakım Belgesi Verilmesi Muhtar Tarafından Onaylanmış Matbu Yurtdışı Bakım Belgesi 2 Dakika  
  2 Muhtar İmza Sirküleri Tasdiki Muhtarın İmza ve Mührünü Taşıyan Belge 2 Dakika   
  3 Muhtarlık Belgesi 1 Adet Fotoğraf 3 Dakika  
  4 Belediye Başkanlık Belgesi 1 Adet fotoğraf 3 Dakika  
           
  İlçe Sivil Toplumla İlişkiler Şefliği  
           
  1 Dernek Kuruluşu  Kurucular tarafından her sayfası imzalanmış Üç adet dernek tüzüğü, (kurucuların tarafından her sayfası paraflı)  son sayfası kurucu üyelerin veya yönetim kurulu üyelerinin
 İsim ve soy isimlerinin açılması ve yönetim kurulu üyelerince imzalanması, Nüfus cüzdan
Fotokopileri, kurucu üyeler formu ile adli sicil belgeleri.
1 Hafta  
   
   
  2 Dernek Genel Kurul Sonuç Bildirimi Divan başkanı, yardımcıları, genel kurul toplantı tutanağı örneği, genel kurul sonuç bildirimi ( Yönetim ve Denetim Kurulu üyeliğine seçilenler yazılacak)
Tüzük değişikliği yapılmış ise, tüzüğün değişen maddeleri yeni ve eski ile
Yasal süresi olan       15 gün  
   
  3 Değişiklikleri Bildirme Başvurusu -Genel kurul veya yönetim kurulu toplantısını izleyen 30 gün içerisinde  (5253/23. Md.) 15 Gün  
   Yönetim kurulu değişikliğine dair karar fotokopisinin dilekçe ile başvurusu,  
  -Adres değişikliği yapılmış ise, (5253/24. Md.) Organlarda yapılmış ise, (5253/25. Md.)  
  -Derneklerin tüzüklerinde yapılan değişiklik ise, Genel Kurulu izleyen 30 gün içinde  
   Genel kurul sonuç bildirimi ekinde Mülki İdare Amirliğine bildirilir.  
           
  İlçe İdare Kurulu Bürosu  
           
  1 4341ve 4109  Sayılı Muhtaç Erbaş ve Er Ailelerinin Ücretsiz Tedavisi Hakkında Kanun Kapsamında Asker Ailelerine Muhtaçlık Belgesi  Muhtarlık Onayı (Müdürlüğümüzce verilen matbu evrak) 1 Hafta  
  2 3091 Sayılı Kanun Kapsamında Verilen Keşif İşleri Başvuru dilekçesi Yasal süresi olan       15 gün  
  3 Askerlik Karar Talepleri Askerlik Şube Başkanlığından gelen talep yazısı 15 Gün  
           
  İlçe Basın ve Halkla İlişkiler Bürosu  
           
  1 Birebir görüşme ile başvuru alma Başvuru yapan vatandaşın sözlü ifadesi 30 Gün   
  2 Telefon ile başvuru alma Alo Başbakanlık (Tel:150) ile alınan başvurular  30 gün   
  3 Mektup ve dilekçe ile başvuru alma Vatandaşın talebi doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar 30 gün  
  4 İnternetten e-mail yoluyla başvuru alma İnternet aracılığı ile ilgili sitelere e-mail yoluyla yapılan başvurular  30 gün  
  5 Can güvenliği talepleri Mektup, Dilekçe ve telefon aracılığıyla veya şahsen yapılan başvurular İvedilikle  
  6 Telefon yada birebir vatandaşı bilgilendirme  Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek ve ya bilgiye daha rahat ulaşabilmek için yapmış olduğu sözlü talep İvedilikle  
  7 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanunu Parti Teşkilatı Kongresi (Yönetim Kurulu, Dilekçe, Adli Sicil, İkametgah, Nüf.Cüz.Örn.
-Atama Usulü ( Parti Atama yazısı, Dilekçe, İkametgah, Adli Sic, Nüfus Cüz. Örn. Yeni Yönetim Tablosu)
Adres Değişikliği
Başkanlıkların
15 Gün içerisinde


30 Gün içerisinde
 
   
   
   
   
           
  İnsan Hakları İlçe Kurulu  
           
  1 Mektup Ve Dilekçe İle Başvuru Alma Vatandaşın talebi doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar 30 gün  
  2 Başvuru Kutuları Aracılığı İle Başvuru Alma İl merkezinin çeşitli noktalarında bulunan İnsan Hakları Başvuru
 Kutularından çıkan mektup, dilekçe ve somut notlar.
30 gün  
   
  3 İnternetten E Mail Yoluyla Yapılan Başvurular Bakanlığın internet sitesinden ilgisi nedeni ile kurulumuza
 yönlendirilen ve diğer e- mailler
30 gün  
   
  4 Telefonda Ya Da Birebir Vatandaşı Bilgilendirme Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek ve ya
 bilgiye daha rahat
ulaşabilmek için yapmış olduğu sözlü talep
İvedilikle  
   
   
           
  Özel Kalem Bürosu  
           
  1 Randevu Talepleri -Randevu talebinin telefonla ya da bizzat Özel Kalem Bürosu (Sekreterlik)’den alınması  24 SAAT  
  2 Makamla Telefonla Görüşme Talepleri -İlgilinin Makam Sekreterliğini araması ve sekreter tarafından istenen bilgileri vermesi, alınan bilgilerin Makam'a arzı, Makam'ın uygun görmesi/görmemesi 24 SAAT  
  3 Özel Mektuplar Özel mektubun (dilekçe) Makam'a posta/faks yoluyla veya elden ulaştırılması
Elden sunulacak Özel Mektubun dilekçe formatında ise İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü'ne (evrak kayıt) kaydettirilmesi kayıt numarasının ilgili tarafından alınmasını müteakip  Sekreterliğe verilmesi.
Özel Mektup Makam'a hitaben yazılmış ve kapalı zarf içerisinde zarfın üzerinde "Kişiye Özel" ibaresi var ise mektubun İlçe Yazı İşleri Müdürü tarafından  zarfın açılmadan Makam'a arz edilmesi
24 SAAT  
   
   
  4 Davetiyeler -Davetiyenin İlçe Yazı İşleri Müdürü kontrolünde, Sekretere posta/faks yoluyla veya elden ulaştırılması. 24 SAAT  
  5 Protokol İşleri 1.      İl Protokol Listesinde yer almayı talep eden kurum, kuruluş veya sivil toplum örgütünün bu talebini yazı ile Kaymakamlık Makamı (İlçe Yazı İşleri  Müdürlüğüne) bildirmesi. 24 SAAT  
           
  Halkla İlişkiler Müracaat Bürosu  
           
  1 Birebir Görüşme İle Başvuru Alınması Başvuru yapan vatandaşın sözlü ifadesi 30 GÜN  
  2 Telefon İle Başvuru Alma Alo Başbakanlık (Tel : 150) ile alınan başvurular 30 GÜN  
  3 Mektup ve Dilekçe İle Başvuru Alma Vatandaşın talepleri doğrultusunda yazmış olduğu dilekçe ve mektuplar 30 GÜN  
  4 İnternetten E-Mail Yoluyla Başvuru Alma İnternet aracılığı ile ilgili sitelere e-mail yoluyla yapılan başvurular 30 GÜN  
  5 Can Güvenliği Talepleri Mektup, dilekçe, telefon aracılığıyla ya da şahsen yapılan başvurular İVEDİLİKLE  
  6 Telefonda Veya Birebir Vatandaşı Bilgilendirme Vatandaşı, öğrenmek istediği konuda bilgilendirmek veya bilgiye daha rahat ulaşabilmek için yaptığı sözlü talep İVEDİLİKLE  
           
           
  Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin
belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
   
   
   
   
   
   
           
           
           
    İlk Müracaat Yeri: İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü                        İkinci Müracaat Yeri: İlçe Kaymakamı
            İsim  : Edanur KOÇ                                                   İsim : Muhammed Emin BAŞTÜRK
Unvan  :İlçe Yazı İşleri Müdürü                                                    Unvan : Kaymakam
Adres  : Hükümet Konağı                                                             Adres : Hükümet Konağı
Tel  : 0346 681.22.29                                                                   Tel : 0346 681.22.29    
Faks: 0346 681.22.28                                                                      Faks : 0346 681.22.28
       E-Posta: 58.altinyayla@icisleri.gov.tr                                       E-Posta: 58.altinyayla@icisleri.gov.tr
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Cumhuriyet Cad. Hükümet Konağı 58470 Altınyayla/SİVAS
+90 346 681 22 29
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız